در یک ویدیو تبلیغاتی صدا و سیما که مثلا به لهجه شیرازی است؛ کوچکترین اثری از این لهجه وجود ندارد و چه بسا گویی قصد مسخره کردن لهجه مردم شریف شیراز را دارند و معلوم نیست آیا کسی در سازمان عریض و طویل صدا و سیما بر تبلیغات نظارتی می‌کند؟
کد خبر: ۱۱۱۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 11 July 2023

فاجعه لهجه شیرازی در صدا و سیما | ویدیو

به گزارش تابناک فارس: این توقع می‌رفت که پس از فاجعه کرم حلزون در تبلیغات صدا و سیما و تحمیل آسیب‌های جدی به مصرف کنندگان این محصول، نظارت بر تبلیغات در سازمان عریض و طویل صدا و سیما جدی‌تر شود اما گویا این سازمان در حوزه تبلیغات فقط پول را می شناسد و بس.

در ویدیو زیر که تبلیغات مثلا به لهجه شیرازی است؛ کوچکترین اثری از این لهجه وجود ندارد و چه بسا گویی قصد مسخره کردن لهجه مردم شریف شیراز را دارند و معلوم نیست آیا کسی در این سازمان بر تبلیغات نظارتی می‌کند یا نه؟

البته بد نیست سوزنی هم به خودمان بزنیم و یادمان باشد که اینگونه رفتارها تا حدی حاصل بیخیالی و انفعال مردم و مسئولان استان فارس هم می‌تواند باشد و بهتر است در چنین مواردی مردم و مسئولان مطالبه‌گری و دغدغه‌مندی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
مگر اشکالی دارد!!!!!! کدام مسوول در شیراز ، شیرازی است که بخواهد ناراحت بشود
شما اخیرا" فیلمها را نگاه کن هر زن که به نوعی با شوهر خود یا .....مشکل دارد وتصمیم به قهر یا ترک کردن میگیره که میگیبردمیگه برمیگردم شیراز پیش خانواده ام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار